torsdag, november 19

Kortkort DVF

Jo jag är ju lite kluven till wraps. För den ovetande: en klänning som är öppen som man sveper om sig och knyter i sidan. För att min figur inte riktigt vill sig.

Detta till trots har jag spanat efter den ultimata omlottklänningen. En Furstenbergare. Skam den som ger sig, liksom.

Ikväll fann jag antagligen lösningen. En DVF-omlott-top! Coolaste tänkbara mönstret. Rätt storlek. Vi kan kalla det kärlek (glöm inte att jag är en smula full).



Snygga Stina bloppar godingar!

8 kommentarer:

Sara sa...

Men åååh - vad snabb du var, den är apsnygg! Om inte du vill ha den - let me know, pölis!

Linda K sa...

hedgehog: will do! :)

Annie - PD sa...

Ursnygg!
Och nu blev jag tvungen att början med mantrat.
Jag behöver INTE fler väskor
Jag behöver INTE fler väskor ;)

Linda K sa...

annie: HA HA HA, feeeendi? ;D

Att ha det gott sa...

Åhh Jag tror att jag börjar känna dig
När jag såg den i morse tänkte jag Den måste jag tipsa Linda om

Linda K sa...

att ha det gott: :D

Annie - PD sa...

Precis. Men jag behöner inte fler... Inte... :)

Linda K sa...

annie: man behöver aldrig/alltid fler :P