torsdag, november 19

Awardad!




Pia har skickat mig en award, tusen tack! Med detta hedervärda kommer också ett uppdrag, Jag ska berätta tio saker med nyhetsvärd om mig själv. Efter att ha läst Pias coola lista känner jag mig rätt... blek. Men, jag gör ett tappert försök.


  1. Jag njuter lite perverst av att leva sunt och inte äta godis.

  2. Jag har fortfarande inte köpt träningskort. Ångest.

  3. Jag har stans fulaste naglar. Skulle vilja skaffa fuskisar, men det får nog vänta.

  4. Jag är blyg.

  5. Jag är emellanåt kass på att hålla kontakt med mina vänner. Förlåt.

  6. Jag kanske ska åka till Tokyo.

  7. Jag lyssnar på Vinyl 107 när jag kör bil själv.

  8. Jag älskar att vara hemma, jag är en riktig hemmamysare.

  9. Jag älskar att vara på stan också.

  10. Jag kan tycka det är dyrt med en skiva för 200 men lägger gladerligen en tusenlapp på ett klädesplagg.


    Jag skickar vidare awardet till tre awardvärda donnor: Att ha det gott, En morsas memoarer och ...in the days of Rory!

9 kommentarer:

Pia Wester sa...

Min lista, cool? Jag lever ju på gamla meriter....;-)

Linda K sa...

ffp: jo du är cool!

Att ha det gott sa...

Tackar tar tag i denna i morgon

...in the days of Rory sa...

Lovely, tack!

JO sa...

Hump?

Linda K sa...

att ha det gott: :D

in the days of rory: :D

johanna: hump?

Linda K sa...

skåneanna: :D

Marie sa...

Skulle ju vilja VRÅLA ett enda ord (varumärke) ang. punkt tre, men nu håller jag snattran.
(Testa? Pleeeeeeeeeeease? ;))

Linda K sa...

mårr: och en vacker dag ska jag verkligen ta mig i kragen och göra som du säger :D