tisdag, november 24

Hej Jenny!

I morse såg jag ett välbekant ansikte i tidningen. Min gamla pluggkompis Jenny! Som jag inte haft kontakt med på många år. Artikeln berättar om att hon och hennes man adopterat tre barn från Sydafrika.

Jag hittade det här bildspelet från när dom åkte för at hämta hem två små tvillingtjejer. Sitter här och blinkar tårar för att det är så himla cool och för att vi pluggade ihop och för att hon är sig precis lik och för att flickorna är så fina och ja ni vet alltihop.

9 kommentarer:

Linda sa...

ja nu grinar jag med. hurra för alla barn!

Viveca sa...

Men åh vad fint!

Viveca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anna sa...

snyft...

Sara T sa...

Åååå. Fint!

syster A sa...

Åh....så vackert. Tårarna rinner så klart.

Linda K sa...

alla: eller hur! man blir alldeles glad :)

sagt o gjort sa...

Åh jättefint! Har läst om dem tidigare. HUr hittar man själva artikeln?

Linda K sa...

sagt o gjort: i dagens svd står det om hur dom har det idag: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3838473.svd . och här den från 2008: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2117101.svd

äsch nu börjar jag gråta igen :)