fredag, maj 8

Onödig varning?

Men är det någon som dricker sportdryck? Smakar ju apa.

15 kommentarer:

La Linda sa...

Jag..? Har en mindre besatthet av Red Bull som går i vågor. Men är det sportdryck? Jag dricker inte det när jag sportar. Blir det bara dryck då?

sagt o gjort sa...

Hmm ja det måste ju vara det eftersom det går åt 14 milj liter om året.. dumheter och rackartyg säger jag!

Anonym sa...

Jag drack sportdryck under förlossningen. Kan inte påstå att jag kommer göra det igen...

/Sofia

Mie sa...

Nej fyyyy! Vatten är det bästa när man tränar!

Angelica sa...

Sportdryck, så kan man lika gärna göra vidrig vätskeersättning för typ 50 öre hemma och ta med sig så har lika mkt resultat. 1 liter vatten, 2 msk socker och 0,5 tsk salt och lät det koka.

Minna sa...

Det är jätteäckligt. men under ett tag var det en psykiskt räddning för mig när jag tränade... det var efter attt jag nära tuppade av under ett träningspass... sen hade jag alltid lite pulver i vattenflaskan.

Nu tränar jag inte så...

Linda K sa...

linda: smakat nån gång, inget för mig. och ja, det är väl bara dryck då ;D kram på sig!

sagt o gjort: jag fattar inte. möjligtivs skulle det vara för att redbull ger dig viiingar ;)

sofia: dricka sportdryck eller föda barn? ;)

mie: vatten är guld!

angelica: jag väljer vatten vatten bara vanligt vatten!

minna: pulver-minna!

Jessica sa...

Själv så tar jag en banan efter träning :)

Linda K sa...

jessica. då blir du tjock ;D

Den tjocke konsulten sa...

Möjligen om jag skall springa mer än 10km men dextrosol + vatten går lika bra och är mycket billigare.

Pia Wester sa...

Till träningen blir det enbart vatten, däremot har jag en dotter som är svårt Burn-beroende.

Linda K sa...

ffp: burn, är det sån där sportdryck det?

Linda K sa...

dtk: vatten är kung! :)

Camillas lockar sa...

I know! Men jag har sett dem. Det finns de som gör det. Respekt.

Linda K sa...

camillas lockar: iuu!