tisdag, maj 19

Bulvan* sökes

I morgon kommer Divided Exclusive ut i H&M-butikerna. Det vill säga, i butikerna i centrala Stockholm. Och kanske i andra städer, det vet jag inget om.

Men. Jag har kärat ner mig i den här tyllgrejen. Så om någon har vägarna förbi Divided på Drottninggatan, Hamngatan eller H&M på Hamngatan i morgon och vill hugga en åt mig blir jag så glad att jag bjuder på fika. Storlek 36 eller 38 torde vara utmärkt.


Kärlek! Respekt! Eggalite´!

*Bulvan är en fysisk person eller en juridisk person som för annans räkning, i eget namn, företar rättshandling som uppdragsgivaren själv av rättsliga skäl inte hade kunnat företa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ösnkar verkligen att jag kunde hjälpa dig, men jag får nöja mig med att jag stosat på Londons shoppinggator förra helgen, denna vecka är det en enda sak som gäller för mig, PLUGGA!!! Hoppas någon annan hittar den åt dig. SNygg sjal förresten!
/Linda

Camilla sa...

vill ju också ha en så om jag springer förbi hm imorgon köper jag en till dig och en till mig! :D

Linda K sa...

linda: åh vad härligt, tack söta :)

camilla: jippi! :D

Anna Krimskrams sa...

Jag ska hålla ett snoköga öppet!

Ida sa...

Samma här, jag jobbar ngågra hundra meter från hm på hamngatan så jag kan kolla

Linda K sa...

alla: mun gullar! jag kommer att ha massor av kjolar :D

Mia sa...

Bulvan är i min värld en konstgjord kjol...eh fågel som man sätter ut mitt i ingenstans för att locka till sig andra kjol...eh fåglar. Sen skjuter man.

Linda K sa...

mia: ojdå.