fredag, maj 29

Så många frågor

Det här är så knäppt att jag måste lån-ta det från den bleka gröna kvinnan. Och fortsätta spekulera.



Delvis uppäten? Åt tigrarna upp halva Nicky, eller bara en arm och ett ben? Var går gränsen mellan att vara helt uppäten och delvis? Någonstans vid bålen?

Var det tigrarna som inte visste att Nicky var schizofren? Hade dom inte ätit upp honom delvis om dom vetat? Vilka var det som inte sa ett ord om hans schizofreni? Några av hans andra personligheter? Dom var kanske redan uppätmna och kunde inte prata?


Och, är bilden tagen före eller efter själva ätandet?

7 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Fast jag undrar om det var tigrarna som inte sa ett ord om att han var schizofren?

Linda K sa...

hedgehog: till honom, eller til nån annnan?

LindaLiten sa...

aahahahahahah, jag tror jag dör......av skratt och lite av skam för att jag skrattar åt ngt så hemskt ;-)

DK sa...

Jag kan inte låta bli att undra vilken del som blev uppäten? Och om det kanske inte i förlängningen kan ses som praktiskt?`Jag menar om tigrarna åt upp en av hans personligheter så kanske han blir frisk nu?

Och jag vet att schizofreni och mutlipla personligheter inte är samma sak, men det blir ju mycket roligare så...

Linda K sa...

lindaliten: kan man göra annat? ;D

dk: precis! jag tror högerhalvan!

PGW sa...

Allt är mycket skumt.

Och hur mår tigrarna efter den märkliga kosten?

Linda K sa...

pgw: tack för denna filosofiska nyhet :D