söndag, maj 17

Känn på den

Tänkte jag skulla ha ett bildinlägg idag också.


9 kommentarer:

nadia sa...

Ameh.. sådär kan Du ju inte hålla på; då blir han ju aldrig klar med walk-in-closeten ;)

Linda K sa...

nadia: jag tror det kan vara tidaigare missnöjda kunder som gör samma sak :P

nadia sa...

Apselut ;D

hedgehog-sara sa...

oahahahaha - fatta ont han ska ha när han vaknar :)

Linda K sa...

hedgehog: både här och där ;)

skåneanna: ska spana efter en sån idag...

Att ha det gott sa...

HEJA DIG

Mrs J sa...

Heja Linda! Bu för Bob! Den där nålen i skrevet torde vara smärtsam, haha.

Linda K sa...

båda: yey!

PGW sa...

Hantverkare alltså. Jag har nu lyckats få mina att göra det de ska (säkert en HEL timmes jobb) efter ungefär sex veckor, genom uttröttningsmetoden, jag har ringt projektledaren VARJE morgon och undrat när de kommer. Irriterande för både honom och mig, men vad sjutton gör man? Hantverkare har det oförskämt bra, skulle jag göra klart jobb lite obestämt när jag känner för det skulle jag inte ha en enda kund! Jag ska bli rörmokare i mitt nästa liv.