onsdag, maj 27

Copycat

Får det lov att vara lite skärgårdskänsla?

14 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Klockrent

Linda K sa...

att ha det gott: tackar :D

Frida sa...

Tjusigt! Var kommer dina chinos ifrån?

Linda K sa...

frida: monki!

No-one sa...

Grymt! Gillar din frisyr jättemycket också. Passar dig überbra.

a n k i e f o n t ä n sa...

Ha ha. Du är rolig!

Anonym sa...

Oj, nu har ALLA killar på hela mitt jobb kollat in bilden på Malin (dom tycker att hon är den snyggaste i heeeela världen). Dessutom fick dom sig lite Linda K också och ville att jag skulle bläddra igenom hela din blogg ifall det fanns fler bilder.

/Annika

Camilla sa...

Donnan till höger rockar fett, tycker jag!

Linda K sa...

pixalexia: tack! :D

ankiefontän: jorå :P

annika: jag malin är en snyggo. och jag också ;D

camilla: :D

hallinbloggar sa...

Snygg och roligt som vanligt!
Men vad gjorde dem med midjorna förr i tiden?

Linda K sa...

hallinbloggar: korsetter? ;D

malin sa...

vad fin du är!!

Linda K sa...

malin: tack :D

Ellen Freider sa...

Schnyggt! Och jag diggar nya (ja, relativt iaf) frillan också!