torsdag, maj 28

Walkinnen!


44 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Perfa lekrum alltså :)

Finally - det ser helt underbart ut!

Anonym sa...

oj så fin..äntligen klar. / Nel

Barbro sa...

Imponerande!

Byggare Bob har trots allt gjort ett bra jobb.

Jag är bara "lite" avis.

Linda K sa...

hedgehog: he he, dom kanske tar över ;D

nel: mmm äntligen :)

Linda K sa...

barbro: duktig och långsam är bobs mellannamn :P

Sanna sa...

Tack! *börjar hänga upp mina kläder där* :-P :-)

Linda K sa...

sanna: :P

ida sa...

Oooh, vad fint det blev!

Spiro sa...

Det finaste i den där walkinnen var nog barnen tycker jag! :o)

Minna sa...

Blev ju hur bra som helst!!!

Världen enligt J. sa...

Jag dör av avund. Dör.

Polly sa...

Hallelujah!

Linda K sa...

alla: ja nu känns det bra igen :)

tingeling sa...

åhhhh och ahhhh!!!

Linda sa...

perfa! min fråga är bara...hur skamaken få plats när du vill hänga luftigt?? :D

Annie - PD sa...

Åh vad fint det blev!! :)

Och vilken perfekt lokal för att låsa in barn men ändå ha koll, (måste sätta in glasdörr i min klädis också när le bebe är in the mood for walking :D)

anna sa...

oh, en våt dröm!

Ulrika sa...

Sanna mina ord, undrens tid äro icke förbi!

...om din klädkammare kan bli klar, då kan ju, då kan ju... ja, jag vet inte vad.. :D

Gratulerar!

Linda K sa...

tingeling: jag kan bara instämma :)

linda: hm, han kanske får ha bartun som klädkammare...

annie: ja det är utmärkt :D

skåneanna: go anna go anna go anna :D

fru a: ;D

ulrika: in deed a miracle!

Anonym sa...

Va fint det blev Kul att bygget äntligen är klart
ewac

Ellen Freider sa...

Vem tänker INTE på ölreklamen nu? :)

Linda K sa...

ewac: mmm :=

allen: vem vet? ;)

Solrosfrö sa...

Äntligen! Ser ju helt underbar ut... *ropar på Mr L*

Anonym sa...

haha rolig bild med Tilde mitt i ett kliv!

bror

Linda K sa...

fröet: den ÄR :D

bror: hon var helt vild :D

Pia Wester sa...

Haha, jag bläddrade förbi snabbt och tyckte det såg ut som en squash-hall!

Linda K sa...

ffp: HA HA HA!!! :D

virrpannan sa...

Å! Så fab!

Och jag vet inte om det är så att min make tjuvläser här, men han satt och skissade på en ny planlösning på vår källare igår kväll, med gästrum, badrum och ... klädkammare! (antingen tjuvläser han, eller så har han sett den där Heineken-reklamen på tv)

Linda K sa...

virrpannan. håll honom under uppsikt! rätt vad det är står du där med en öl-garderob!

Att ha det gott sa...

Helt UNDERBAR

Birgitta sa...

Snyggt, nästa gång får vi se med kläderna i?:)

Linda K sa...

att ha det gott: mmm :)

birgitta: ja jo det ska in kläder :P

MiaShopping sa...

WOW! Jag skriker högre än de gör i Heineken-reklamen. Ser ut att vara bra kojor också.

Lotta sa...

Liten fråga, har ni fönster i walkin-en? Ska ni ha dörrar för inredningen? Har ni funderat på att textiler kan blekas av dagsljuset?

mafo sa...

Walkinnen - finlands förre premiärminister?

Linda K sa...

miashopping: ja allt i ett liksom :D

lotta: ja som du ser har vi ett litet fönster. och glasdörr. nej inga dörrar inne i klädkammaren. det lilla dagsljus som kommer in utgör nog ingen fara för plaggen, och i såfall får jag väl bloppa ;)

mafo: just han! nu i vår klädkammare :D

Camillas lockar sa...

Oh. My. GOD!
Vi snackar Sex and The City walk-in!!!
Jag är så aaaaaaaaaaviiiiiis...!

Linda K sa...

camillas lockar: ha ha, riktigt så stor är den tyvärr inte, men JAG ÄLSKAR DEN :D

kame sa...

Underbar! Jag dreglar!

Det der er vel ikke Elfa, er det? Det var superduperflott. Hvor er stigen, det er jo ikke akkurat lett å komme til de øverste hyllene?

Grattis!

Linda K sa...

kame: nej den är specialbyggd. vi har en pall för att nå upp :)

kame sa...

Jeg har vist bildene til min mann! Vi er midt i en gjør-det-selv oppussing, så jeg er redd det kommer til å ta enda lengre tid enn Bob brukte..

Ellers blir det pax-innredning uten dører. Snabbt ock gott!

Jeg gleder meg til bilder med klærne i!

Linda K sa...

kame: heja på! bilder kommer :)

Den tjocke konsulten sa...

Riktigt snyggt, grattis!

Linda K sa...

dtk: tackar :)