fredag, maj 8

Ljusrött

Rosévin är kvällens synd. Skål!

11 kommentarer:

Minna sa...

Här är det vitt vin och några jordnötter!

Linda K sa...

minna: skål, kära!

hedgehog-sara sa...

här är det rött och ben&jerry :)

Birgitta sa...

Skålar oxå i rött:)

Linda K sa...

hedgehog: skål! :)

skåneanna: då blir det ju rosé i magen! skål :D

birgitta: skål tamef*n :)

Camilla sa...

jag skålar i vatten. vit fredag idag eftersom det blev vin igår och kommer att bli vin imorgon. tufft liv man lever. :)

Linda K sa...

camilla: klokt. skål :D

Erika sa...

Skål! Jag måste säga att det är ett intressant fenomen att jag aldrig har sett kommentarer om hur farligt det är att dricka vin. Bananer däremot... DET är farligt! :p (Detta är definitivt den andra och sista kommentaren om bananer från mig (och jag tror självklart inte att lite ibland är särskilt farligt))

Linda K sa...

erika: ho ho, klok observation :D

No-one sa...

Mmm, rosé är det nya vita. Gott.

Linda K sa...

pixalexia: definitivt!