onsdag, maj 6

Kvällens tre

Jag tycks nästan omedvetet ha skapat en trend. Känner att jag måste leva upp till mig själv och redovisa lite:
  1. Slängt in två tvättar - räknas som en grej
  2. Flyttat min garderob från bonusdotterns rum till en tillfällig hänggrej på övre hallen eftersom jag med förfäran inser att byggare Bob inte blir färdig med klädkammaren den här veckan heller. Bedrövligt.
  3. Allmänt småröj av sånt som dottern kastar ut från skåp och hyllor.

    Nu spelar maken fotboll (may the force be with him) och jag bara är i soffan. Kanske skulle gå loss på en b.a.n.a.n?

6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

You daredevil!

Linda K sa...

hedgehog: jag vill nå hundrastrecket NU!

Minna sa...

jag kör två saker. men så är jaglite mindre ambitiös än vad du är. men så är det ju! ;D

bananapuss

Linda K sa...

minna: när du blir stor kanske du också gör tre saker ;) mmm, den var god!

Linda sa...

bananas are for monkeys! ;)

Linda K sa...

linda: ja ge apan (mig) en banan! :D