fredag, maj 15

Inte den här veckan heller


15 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Seriöst - inte ska ni behöva betala fullpris när det tagit så lång tid?

Linda K sa...

hedgehog: ska jag behöva göra en voodoo-docka för att få fart på hans feta häck?

skåneanna: oh pöliiiiise!

Peace in mind sa...

Eller så skickar jag upp våra gubbar, som efter fem dagar nu är klara m min klädkammare, all inredning inkluderad. *fnissar upprymt*

Linda K sa...

pim: kära pim! gör det ;D

Anonym sa...

Han heter ju Bob THE builder.

karro sa...

hantverkare......

Peace in mind sa...

...fast sen kom jag på...det går inte alls för dom är helt engagerade med att bila golv i hela stallet. Så tyvärr:(

Hade en gång en sån där obskyr pojkvän, en sån där som hade kopplingar till såna som knäckte knäskålar på folk...vill du ha kontakt så skriiik för fan:)

Kicki sa...

Ha ha ha - Gud så fyndigt Linda :). Tack för den.

Linda K sa...

sandra: inte våran bob!

karro: ett pack!

pim: adress tack! ;)

kicki: :P

Linda // Absolut Glam sa...

Hahahaha! Förlåt, men det där var underbart roligt!

Linda K sa...

linda: ;)

Sophie sa...

Men - jag fatatar inte den har byggarbobkillen - vad är problemet?? Varför blir det aldrig klart liksom? Helt otroligt!

Linda K sa...

sophie: jag misstänker att han saknar nåt väsentligt, som en hjärna...

Sofia sa...

Säger som Sophie: vad är felet? Kommer han på lediga stunder, eller har ni ett avtal med denna snubbe eller hans firma? I mitt hus skulle han ha fått fetsparken för länge sedan.

Linda K sa...

sofia: han klarar inte att hålla tiden, och snart är det inte aktuellt att han gör det heller.