onsdag, maj 6

Farliga onsdag

Det är nu det gäller att vara stark. Det är onsdag och du (jag alltså, men för effektens skull) har levt sunt i ett par dagar nu. Du ser dig i spegeln och tänker mja-a, det ser ju rätt ok ut här nu, det är ju inte så farligt när allt kommer omkring...

Tänk om! Tänk rätt! Det har bara börjat. Ta nya krafttag och fortsätt. Det kommer en helg, och den ska överlevas i sundhetens tecken. Ladda ladda ladda. Och kom ihåg att Rom byggdes inte på den dag.

I morgon: tokiga torsdag!

7 kommentarer:

SkåneAnna sa...

Knäppis!!!

Betänk att på MITT jobb står det kolor på disken (kvar sedan vi hade såndär kund-dag sist) KOLOR!! Vad fan är det MED dom som bstämmer på mitt jobb egentligen!? Vill dom att hal personalen ska jobba på avdelningen för stora storlekar!?

(och ändå åt jag inte EN ENDA kola igår!! var stark!!)

Kan du inte köra en utmaning eller någe på det här gnällbälte-temat??
:)
En peppningslista elelr så kanske?

Linda K sa...

skåneanna: släng kolorna! på kunderna om inte annat. ska fundera på peppningslista! :)

SkåneAnna sa...

Hahahha, PÅ kunderna är ju en variant.... Hmmm. Borde jag kolla av med HK tror du eller är det bara att börja kasta
"var du inte med på den?" typ
Hahahahaha
(kassörskehumor, sorry! Tänk: Mia & Klara...)

Minna sa...

Oh tack för pepping!!!!!!!!!!!

Linda K sa...

skåneanna: HA HA HA!

minna: de nada :D

Linda // Absolut Glam sa...

Oh dear lord. EXAKT där är jag just nu. Där "mjäee, det är väl inte så illa ändå". ICKE låta sig luras. Du är min förebild. Du skall icke frossa och jag ska följa dig. Feel the pressure.

Linda K sa...

linda: yey, may the force be with us :D