tisdag, maj 12

Copycat

En copycat
en copycat
det är en katt som härmas...

16 kommentarer:

Camilla sa...

asså linda du är så sjukt snygg!! å cool! :)

Linda K sa...

camilla: ha ha ha jag veeeet! ... närå, egentligen rodnar jag nu :*)

LindaLiten sa...

Sannerligen, du har fashion-greatnes just nu. Hot!

Linda K sa...

lindaliten: :*D

Att ha det gott sa...

Åhh jä Jag som inte brukar använda fula ord höll på att säga ett nu
JÄDRAR så snygg du är

Linda K sa...

att ha det gott: gulle dej :D

hallinbloggar sa...

Åhhh, ännu ett favoritinlägg! Mera, mera!

Kicki sa...

Så snyggt Linda! Mycket snyggare än "originalet". Jag tror jag copycatar dig, för jag har de där brallorna :).

Linda sa...

jag kommer snart att kräva en seriös inblick i din inspirationspärm!! varför inte någon form av utmaning som typ "vem härmar det här bäst i morgon"?

Linda K sa...

hallinbloggar: så fort jag bara hinner :D

kicki: you go girl!

linda: jaaa vilken kul idé!

Linda sa...

eller hur!? just do it! redan i morgon o sen varje onsdag? ja?

Linda K sa...

linda. uj jag vet inte om jag hinner hitta nåt ikväll...

skåneanna: :D

Katya sa...

Herregud vilken snygg kropp du har!! Allvarligt talat, hur gör du???
Superläckert!

Linda K sa...

katya: oj tack! fast ärligt talat ser vem som helst slimmad ut i dom brallorna :)

Canno sa...

En skitsnygg kvinna i skinnbrallor!
Supersexig.

Fast egentligen gillar jag inte fuskmaterialet. Däremot tycker jag det är väldigt skönt att ha på sig äkta skinnbyxor.

Linda K sa...

ja fast det är svårt att behålla schysst form på skinn :)