torsdag, oktober 2

Vad är väl en bal på slottet...

Jag får frågan nästan varje dag: Ska du på VeckoRevyns stora blogg-gala?

Nej det ska jag inte. FÖR JAG ÄR INTE BJUDEN. Jag hade min chans med VR när jag var gravid och tjock och otymplig. Då tackade jag nej efersom jag inte kände lust att beblanda mig med spinkiga 16-åringar. Och nu ignoreras jag.

Och, jag tror att jag fortfarande känner så, angående tonåringarna. Eller så är det bara mitt försvar för att jag inte längre är önskvärd.

*tittar på er med samma blick som katten i Shreck*


16 kommentarer:

Minna sa...

En länk till Ebba hade väl varit på sin plats där? ;D

Anonym sa...

Ohh puss in boots är så söt =)

Jag tycker du är bra mkt bättre än de mga bloggarna som blivit inbjudna, så det så... Du är grym =)

Anonym sa...

Det var det värsta. Klart du ska vara bjuden, ju!

Linda K sa...

minna: he he :P

annelie: tack så rart )

maria: helt klart värst!

Pia Wester sa...

Vaddå, blir man inte bjuden nästa år om man inte går i år?

Evelinas blogg sa...

Men, jag som tänkte att: "Åh, nu kommer jag få säga hej till Linda K och säga att hon är så duktig och snygg och har så fina barn!" Och nu får jag inte det...? Förbenat.

Annie - PD sa...

Skandal tycker jag - klart du ska gå!
Vi måste ju heja fram Monokel i kategorien Guldpennan!!!! :)

Linda K sa...

ffp: jag är utesluten :P

evelina: vi få rses nån annanstans :D

annie: ja! jag bryter mig in! :D

Anonym sa...

ett litet försynt påpekande till festkommittén om att inbjudan verkar kommit bort ska nog göra susen. det funkade för mig härom sistens.

Linda K sa...

fredrik: vet faktiskt inte om jag skulle gå ändå... velpotta :P

Anonym sa...

Nu blir jag helt förvånad när du säger att du inte blivit bjuden, fy fubbans vad trist.

Ja, nog är det väl fullt av spinkiga 16-åringar där. Jag hoppas inte jag kommer känna mig överdrivet gammal iaf.

...eller överdrivet fet;)

Linda K sa...

linda: åh du kommer att vara smashing! :D

Anonym sa...

Bestäm om du vill så så lobbar vi i läsarskaran på Ebba för att du skall få ett "wild card" till galan.

Linda K sa...

dtk: ha ha ha, tack snälla men jag tror jag hoppad ;D

Mie sa...

Ja men du kan få min inbjudan;) Den kommer inte att användas...

PGW sa...

Jamen Veckorevyn är väl en tidning för fjortisar mestadels eller ..?