torsdag, oktober 2

Mama´s got herself a brand new hair-do



UPDATE: oj vad stor jag blev...

27 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklars vad snygg du är!
:)

Annie - PD sa...

Vackra du! så fint!! :D

Minna sa...

Schysst! Fick du massage också?

Atomflickan sa...

Vicken snygging!

Linda K sa...

ida: men tack! :D

annie: tack rara!

minna: you bet :D

Pia Wester sa...

Superfrilla!! Jag vill också ha såna glasögonbågar....

Anonym sa...

Vad fint! Please, kan du inte lägga in en bild på nacken också? Jag ska klippa på i övermorgon och i ungefär samma stil men hittar inga bilder på schyssta nackar! :)
/Jenny

Peace in mind sa...

Fining där...Nu vill jag va blond igen!

Världen är liten… sa...

Jattefint,blir nastan lite sugan pa att klippa mig kort igen (det var 8 ar sedan sist).Hmmm vi far se vad som hander efter bebben kommer och mander av ammning...

Enannan sa...

Åh, vilken hot babe! Jäklar vad sugen jag blir på ett besök hos frisören.

Anonym sa...

snyggo alltså, jättefin blev du!

Linda K sa...

ffp: bågarna är jag meganöjd med! :)

jenny: jorå, kommer imorrn. den är väldans kort :)

fru kaos: du är ju superfin!

världen är liten: man vet aldrig... :)

enannan: man tackar :D

hedgehog: tack raring!

Anonym sa...

You are looking really good! Snygg frilla som tusan! Kort är flott!

Linda sa...

men åh! jättefin längd uppepå, bästa frisyren på dig någonsin, tycker jag!!

Anonym sa...

Skitsnyggt!

Åsa sa...

Snyggobruden!

Linda K sa...

alla: tusen tack! känns jättefräscht :)

Anonym sa...

Svinsnyggt!

Anonym sa...

Åh vad fint! :)

Solrosfrö sa...

Fräscht, snyggt och sååå rätt! Fining ;D

Linda K sa...

tack tack tack :D

Mie sa...

Kanonsnyggt! Nu blir jag återigen sugen på kort fast min friör säger att jag har för litet huvud för det:(

Petra sa...

Mycket snyggt! Lite Mia Farrow sådär (fast inte nacken, alltså nacken är snygg, fast inte Mia Farrow...äh ;)

Camilla sa...

gud va snyggt!

Linda K sa...

alla : tack!

petra: HA HA HA! :D

LaBello sa...

Kanooon! Såg nacken oxå. Skitsnyggt helt enkelt.

Linda K sa...

labello: tackar :D