söndag, september 7

Stackars liten

Sjuk och ledsen.

16 kommentarer:

yllet sa...

och rätt lik storebror va? stackars lilla knytet!

Linda K sa...

yllet: ja dom är små kopior emellanåt :)

Camilla sa...

men lilla söta. krya på sig!

tant t sa...

Stackars lilla gullet - hoppas hon kryar på sig snart :* Hon är väldigt lik sin fina storebror!

Anonym sa...

Den läppen kan man inte motstå :) Stackars liten, pussa henne från mig!

No-one sa...

Stackers....

Linda K sa...

alla: jag pussar från er, hon snorpussar tillbaks :D

Anonym sa...

Stakkars liten, håper hun blir raskt frisk!

C. Meow sa...

Men lilla tjejen, nu var det eländigt :D

Minna sa...

Men lillfisen! Kanske Jack kan pigga upp på tisdag...

Solrosfrö sa...

Lilla vännen... hoppas hon piggar på sig snart. Sjuka barn är eländigt.

Linda K sa...

alla: jag tror hon är på bättringsvägen :)

Anonym sa...

Öhh, sådana där bilder kan man faktiskt inte lägga in. Det kan finnas känsliga gravida som läser och inte fixar sån´t där utan att se lika dan ut. ;o)

Linda K sa...

anonym: förlåt! :D

anna sa...

åh hjärtat, eländes elände... (måste också oja mig fast jag ser ovan att hon repat sig lite nu...) krya på!

Linda K sa...

fru a: ja hon var lillskrutt, men idag bara lite snor kvar:)