onsdag, september 3

Som Lisa

Jag provade dom där Minimarketarna idag, för skojs skull och med Spara på min högra axel (vette sjutton vad Slösa höll hus, förresten...). Och jag fattar hajpen. Dom var fantastiskt sköna, trots att jag provade en för liten storlek (här skulle jag velat ha in ett sånt där publikskratt). Mina båtar såg ut att vara typ 36:or. Vilket kanske inte är min våta dröm. Så jag gick, sjungandes:

Jag lämnar dig här, jag måste gå nu,
ja jag lämnar dig här, för jag kan aldrig aldrig aldrig bli som du...

8 kommentarer:

tant t sa...

Nu är jag så nyfiken på var denne "spara" kommer ifrån ;) Är det något speciellt ändamål det sparas för? Kram på dig och fina sonen som fick vara med på bild idag!

Linda K sa...

tant t: Spara och Slösa är väl två gamla godingar från nån serie. jag försöker vara spara oftare än slösa helt enkelt för att skona ekonomin. sparar inte till nåt speciellt, men husbygge koster ju en del :) kram!

Anonym sa...

Jag provade budgetvarianten på H&M Jag har st 36
Det såg läskigt ut Fötterna såg pyttesmå ut

Linda K sa...

att ha det gott: mmm man krymper liksom :O

Peace in mind sa...

Linda Linda, Spara o Slösa var de två flickorna i tidningen Lyckoslanten. Delades ut i skolorna förr i tiden, innan du var torr bakom örona/skolmogen.

Skämt å sido har jag ingen riktig koll själv heller, tror att jag förträngt hela den där påfrestande moralkakan:)

Frida sa...

hehe, jag är Slösa och skaffade mig minimarketsarna. för att jag älskar dem!

Annie - PD sa...

Hmm, är det bara jag som tänker raveparty och förort när jag ser de där skorna?! :D
Mvh
tant annie

Linda K sa...

fru kaos: Spara och jag kommer bra överens. och när vi inte gör det skiter jag i henne och blir bästis med Slösa :D

frida: good for u! :D

annie: ha ha ha, jo lite så känns dom. coola nu, hopplösa om ett år?