tisdag, september 9

Godfather

På kvällarna när barnen somnat sitter jag ofta som såhär med datorn i ansiktet. Maken kollar på nån krigsserie där en av Skarsgårdarna spelar med. Jag förstår inte alls vitsen med såna serier, dom är alla likadana och kassa. Men nu sitter jag här i soffan och kan inte undgå att höra en del. Det finns en militär i serien som pratar väldigt hest och talar om sig själv i tredje person. Han kallar sig Godfather. Och alla andra säger också Godfater om honom. Helt rubbat och ganska komiskt.

Trots detta är serien helt kass.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg har blivit utvald och tillagd för recension på: http://bloggergossip.com

Få minst tio röster och en chans att vinna presentkort för 1000 kr på fargadelinser.com och få din blogg annonserad i en het tidning!

Länk: http://bg.matchgossip.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=59&id=192&Itemid=81

Ann sa...

Maken sa häromveckan att han fixat en ny serie som hade fått jättebra recension.
Ok- svarade jag. Bara det inte är en krigsfilm där dom bara pratar om vapen o är supermacho!

Visst fanken var det samma serie din make kollar på! Såg 1 avsnitt o toktröttnade.

Men Skarsgård är damn fine där!! Men inte så mkt att jag vill se fler avsnitt.

kram

Linda K sa...

vincent: ojdå, tack. men jag har fullt upp med bloggandet som det är... :)

kram: ha ha ha! han ser ut som en pojkspoling tycker jag :D kram!

Petra sa...

krig är kasst. Serier om krig är också kassa, såklart :)

Linda K sa...

petra: klokt klokt!

Ann sa...

Hi hi- det är ju för att han är det;)

hälsn. Mrs Robinson

Linda K sa...

ann: HA HA HA! lammkött :D

Pia Wester sa...

Är det den med Alexander Skarsgård?? Åhhhhh, dreggel......*slurp*