onsdag, september 10

Foto gånger tre

Inom loppet av bara några dagar har jag fått tre erbjudanden om fotograferingar av olika slag. Gu va kul. Som vi säger... i mitt hus.
  1. Fota barnen. Underbart!
  2. Vara med i en reklamgrej. Foto och film då. Men det blir nog inget, kul att bli tillfrågad iallafall.
  3. Fota mig själv. Kul och pirrigt.
Usch av nån konstig anledning får jag alltid en bild i huvudet när det pratas kamera. Nämligen när Lucy i Dallas blir fotograferad mot sin vilja av nån kidnappare eller vad det är och han hela tiden säger come on, make love to the camera... Eh, hoppas dom inte säger så till mig!


7 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Ha ha, en referens till Lucy i Dallas! Visst är det märkligt hur vissa saker bara fastnar livet ut?!

Linda K sa...

världen är liten: helt rubbat :D

Linda sa...

"fota mig själv"? det gör du ju varje dag! :D :D :D
skämt åsido, jätteroligt!

Linda K sa...

linda: hoho! men läskigt när nån annan ska fota :O

Solrosfrö sa...

Kul med erbjudande om reklamjobb! Är du inte minsta sugen...?

tant t sa...

Coolers! Lycka till ;) Kram

Linda K sa...

solrosfrö: jodå, om dom vill ha mig!

tant t: täääck :D