torsdag, september 4

:D

HA HA HA! Eller hur?!

18 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Ja det var faktiskt roligt med restgarn! :D

(ngt för den snarkande maken att ta på sig när han utvisas?)

Linda K sa...

var dags glimtarn: ha ha ha, ja när han får sova i lusthuset värmer den gott :)

Polly sa...

I love you står det också! Vad gulligt! När är du klar med den?

Linda K sa...

polly: jag samlar mitt garn...

Peace in mind sa...

Awful, är det Kaffes verk? Handarbete gah...

Peace in mind sa...

Nähe Ica kuriren såg jag sen...Undrar hur kul liv man lever, om man kan roa sig med restgarn?

Ann sa...

HAHAHA!!!
Vill du veta ngt ännu roligare?
Min man var "stickmodell" i tonåren!! Det är dock inte mannen på kortet men det är samma lustiga-tröjor-erat.
Han vill helst inte prata om denna tid o jag har bara sett några kort hos svärmor.
HON visar gärna;) Det är väldigt mkt midjekorta stickade tröjor i pastellblått och luddigt.

ha det fint!

Anonym sa...

*hick*

fröken L sa...

Han ser i alla fall otroligt nöjd ut!...

Anonym sa...

oahahahahahaha - vilken fin.

Anonym sa...

Fast ärligt - om man tänker efter och tänker bort mannen. Sätt dit en trendig flicka istället. Voila - en ny Odd Molly-kreation :)

Gunnar Nilsson sa...

he he

Linda K sa...

fru kaos: ha ha, ica kan sina grejer :D

ann: heder åt maken :D

sandra: jupp.

fröken l: han känner sig såklart fin!

hedgehog: sannerligen :D

annicab: ha ha ha, det ligger nåt i det :D

gunnar nilsson: ho ho :)

PGW sa...

Åh, så ... manligt. Ähum.

Linda K sa...

tpgw: exakt min tanke!

anna sa...

omigod! imponerande handarbete... (jo, förresten, jag undrade längre ner nånstans igår: vad ska du ha på dig på dopet, vet du det ännu? börjar också planera dop och behöver all inspiration jag kan få apropå inlägg ovan;))

Åsa sa...

Slår mormorsrutorna med hästlängder!

Linda K sa...

fru a: japp jag ska ha en odd molly! visar bild strax!

stumpan: hö hö! ånä :D