fredag, maj 29

Tack jag hoppar det

Jag fattar inte the Friday cook (javisst uttal efter humör) på Mix Megapol. Jag fattar inte kockar i radio och på tv över huvudtaget. Jo, jag fattar, men jag tycker det är lite... äckligt.

Åh här har jag en fetgradig kakaomeliss mmm, och till det en deciliter god koncentrerad porös tryffel som jag blandar och ställer i frysen över natten. För att inte tala om det här smakrika kroatiska vita vinet som tar ut aromen ur den annars så saltgradiga maten. Ni känner ju hur syrorna blandas till en magnifik smaktillsättning och yada yada yada...

I´m just not that in to cooking.

6 kommentarer:

Tre stycken sa...

Ah just det hon ja. Men hon låter himla trevlig! Och han som är på helgerna med Carina Berg och David Någonting är jag lite småkär i!

Linda K sa...

tre stycken: carina berg är ju att dö för :*)

Åsa sa...

Hahaha! Nej det är nog inte för dig. Och radiokockar tycker till och med jag att de är överflödiga:D

Linda K sa...

flicka: :P

Jenny sa...

Du kanske inte är så bra på det där med matlagning, men du är iallafall väldigt rolig:-)

Linda K sa...

jenny: det får jag vara nöjd med :)