tisdag, maj 19

Skämmigt

Eh... jag vet inte vad photo booth är.

8 kommentarer:

Åsa sa...

Något som har med telphone booth?;)

Vesnas vardag sa...

ja vem vet?

LindaLiten sa...

PhotoBoth är ett program som du ev har i din dator, har du en liten kamera ovanför din skärm på din lap top? Med den tar man lätt porträtt av sig själv, instant camera liksom.
......fast nu känns det lite som om ni skojar och visst vet vad det är och det bli jag som är lite töntig som förklarar. Nåja, det är en risk som varje besserwisser får ta ;-)

Linda sa...

men om du hade haft en Mac hade du GARANTERAT vetat det. ;)

hedgehog-sara sa...

meh - en vanlig webkamera alltså, det där har jag faktiskt också undrat över. Inget nytt alltså - jag har ju photo-boothat jättelänge - cool jag är ;)

Fast i min dator heter det YouCam.

Mrs J sa...

Jaså menar de sååå! Äsch, vi har ändå ingen webkamera.

Linda K sa...

alla: jaså jaha. bara ett cool namn på nåt som har funnits länge. tack ska ni ha, kära uppslagverk! :D

Sunflower sa...

Då är det inte bara som var lite efter, fast eg. inte... Igår när jag cyklade till jobbet undrade jag vad photo both var för ngt. Cykelturen kändes kortare i alla fall, så hårt tänkte jag på photo both. :)