lördag, maj 23

Ses!

Det bär av. Nu ska jag bara bre en resemacka. Ciao!

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Ha det toppenskoj och shoppa järent!
Hade jag varit på le torp hade jag tvingat in er på en fika...! :D

Linda K sa...

annie: nästa gång, nästa gång :D

Att ha det gott sa...

Ha det gott
och HOPPAS att ni hittar mycket fint nu

Ulrika sa...

ah, tishan var ju inte riktigt så kort som jag hade uppfattat den, o minst lika snygg som jag hade tänkt! bra shoppat där! ;) Vart bär det av!?

Linda K sa...

att ha det gått: det får bli en annan gång :)

ulrika: den funkar! tänkte vingåker, men det bidde inte så.

Anonym sa...

Käraste Linda. Skall bege mig till det förlovade landet USA och ämnar köpa med mig en massa kläder och skor hem till min brorson. Vet en shoppingveteran som du hur man översätter svenska storlekar till amerikanska? Både kläder o skor till en kille som har 86 / 23 hemma i Svedala. Jamen tack på förhand! /Vera

Linda K sa...

vera: hej! tyvärr kan jag inte dom exakta storlekarna, men över lag tycker jag dom verkar vara MYCKET mindre än svenska storlekar. ta förslagsvis med ett plagg och jämför. och, det är ju bättre med för stort än för litet :)