fredag, maj 22

Pingvin

Jag känner att den coola pingvinärmströjan inte kommer till sin rätt på dagens outfitbild. Så jag skyltar med den lite extra. Alldeles mjuk och skön. Vi inhandlade våra tillsammans, Camilla och jag. Åh jag saknar mammaledigheten en smula!



Dagens halsband är min morgongåva. Ja självklart hintade jag till maken, annars kunde det ju gått hur som helst. Eller troligen inte blivit något alls, han är inte helt haj på att minnas såna "detaljer". Det är ett av Estrid Ericson skapat "etruskiskt" halsband. Jag älskar både maken, halsbandetoch Estrid . I nämnd ordning.

4 kommentarer:

Polly sa...

Med den där tröjan behöver du väl inte trampa på cykeln! Bara sträcka ut armarna och låta vinden bära dig hem! :)

Linda K sa...

p: jag ska köpa pingvin för pengarna, och flyga hem över ängarna!

Camilla sa...

den är så fin! ett bra köp vi gjorde.

Linda K sa...

camilla: en strålande investering :D