onsdag, maj 20

Skitviktig

*ring ring*

- Hallå det är Linda K, vad kan jag göra för dig?

13 kommentarer:

Sanna sa...

Ja Hej! Sanna här! Vad skall man göra när man har extreeem shopping abstinens?

Linda K sa...

sanna: kära sanna! som jag ser det har du två alternativ, beroende på ekonomiskt läge. a) lås in dig själv i källaren och kasta nyckeln b) ut och spendera!

lycka till, och kram på dä!

Tre stycken sa...

Underbar sängkammarblick ;-)

Linda K sa...

tre stycken: HA HA HA! jag är ju på jobbet för böfvelen! ;D

Sanna sa...

Ok! hmm! *sneglar på plånboken* Tack då! Hej då! *lägger på luren*

Erika sa...

Precis så cool är jag varje dag på jobbet, men där har jag minsann ett trådlöst headset! *mallig* ;)

Linda K sa...

sanna: gå i frid :D

erika: jag är nybörjare :P

Ingela sa...

Jag känner mig alltid som en researrangör när jag har telefontid och mitt headset, framförallt när man bekräftar en bokad tid, du vet...Tjusigt värre..:)

Linda K sa...

ingela: ja man blir automatiskt lite viktigare i det :D

Ulrika sa...

Välkommen till Via Direkt, kan jag hjälpa till med något? ;) *retas*

Linda K sa...

ulrika: jag svarar på allt utom matlagning!

Erika sa...

Ja men det är bra...träna på bara. Jag körde trådbundet i ett gäng år innan det var dags för trådlöst. Är ju ett mycket större ansvar...man måste komma ihåg att sätta tillbaka dem i laddaren t ex. :)

Linda K sa...

erika: jag går gärna iväg men setet på. lika med telefonen ramlar i golvet. hepp.