lördag, maj 30

Mini

På små fötter är dom ljuvliga.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med!!!!

Att ha det gott sa...

Super sött

Linda K sa...

båda: :D

malla sa...

avskyr crocs, fast på små fossingar funkar de faktiskt! Sett flera idag, på mina vänners barn! :)

Linda K sa...

malla: jag gillar inte heller, skulle aldrig ha egna. men små, iiiiii :D

Alexandra sa...

Jag vill så gärna säga något om att det är gulligt and so on... men förlåt, jag kan inte. JAG KAN INTE!!! Jag har svårt att acceptera skor utan klackar överhuvudtaget. Jag inser (mer eller mindre) att de måste få finnas. Tar motvilligt på mig lågskor när jag måste.

Men tycka om dem, det förmår jag inte. Framför allt inte när de är tillverkade av gummi.

PS: Räcker det inte att jag tycker att du har underbart, fantastiskt söta barn? ;)

Linda K sa...

sexy lexy: ha ha jag vet vad du menar. och det är ok. men attans alltså, om du såg dom live, dom är så SMÅ! :D

Ulrika sa...

Vi säger det i kör och sprider det över världen: Crocs ÄR BARNSKOR!


...Jättesöta! ;)