tisdag, juli 22

On the loose

Under graviditeten tröstköpte jag ibland plagg och tänkta att mmm det blir prima till sommaren det här. För då skulle jag ju vara "normal" igen. Nu är det sommar och jag har ett par blå linneshorts från H&M på mig. I morse gick dom att knäppa men det var ganska tight. Inte alls sittvänligt, föt att tala klarspråk.

Nu framåt kvällningen sitter shortsen snudd på loose. Låt mig garantera att det inte beror på viktminskning (en kanelbulle attackerade mig på eftermiddagen, och jag hade inte en chans att
dela med maken). Dom har töjt sig, som linne så trivsamt tenderar att göra.

Mer linne åt degmagarna!

4 kommentarer:

C. Meow sa...

Falska, opålitliga de därna bullarna ;)

Linda K sa...

camilla: ja man vågar ju snart över huvudtaget inte vistas på allmän plats!

Anonym sa...

Åh. Det kanske är linnekläder jag borde satsa på då. Saker som töjer sig är bra för personer som mig som inte orkar gå till gymmet.

Linda K sa...

kattis: utmärkt, men tillfällig, lösning ;D