torsdag, juli 24

Dramatik på morgonkvisten

I morse när jag knäppte på datorn och loggade in på det trådlösa möttes jag inte av min egen blogg, utan till min fasa av en 3-sida där det stod BETZALEN SIE BITTE! Min gratisvecka var till enda.

Gott och väl, det var ju väntat. Gick in på deras sida för att köpa min kärlek för pengar. Och upptäckte att de uppgifter som skulle anges finns i avtalet som låg hemma på skrivbordet i stan. Det och jeansen liksom.

Jag greps förstås av panik och förkunnade världens undergång (japp, så lågt har jag sjunkit) i en kvart tills maken tog över och ringde 3.

Nu har jag nät igen. Jag skulle kunna vara en spindel.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle också få panik :)

Kottemor sa...

Ouff.
Får gåshud bara jag tänker tanken.
Skrämmande.
Vad gör man liksom, hur överlever
man dagen?!!
Tur maken är påhittig:)

Camilla sa...

puh, vilken lättnad! då kan kan du även kolla mailet jag skickade ang snyggtoppen. ;-)

Borsökna Östergård sa...

ha ha ha Välskrivet! Skönt att det ordnade sig. hade ju kunnat bli riktigt ruggigt...

Linda K sa...

hedgehog: oh fasa av dignitet!

kottemor: gud vi tackar dig! :D

camilla: hurra! :D

ankiefontän: en rysare!