fredag, juli 25

Ibland jobbar bibliotekarien även på semestern


13 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Härlig sommarbild!! Sedan måste jag ju säga att du ser superfin ut, man kan ju inte tro att du fick en bebis för några månader sedan! Apropå det, gå till people.com och kolla in Nicole Kidman två veckor efter förlossning! Hon är visserligen lång som en giraff men va fan hur är det möjligt liksom?????

Anonym sa...

Ursäkta, men den där degmagen som du brukar prata om - var fan sitter den??? Inte på dig i alla fall!!!

Linda K sa...

världen ä rliten: tack snälla, dras dock fortfarande med bilringen runt magen. men det försvinner väl så småning om :)

elin: jo du den finns där under tan ;)

Anonym sa...

vad gillar du boken? jag vet inte, har bara läst 50 sidor än...

Linda K sa...

hedgehog: den var konstig och svår att komma in i, nu har det lättat och jag hyser förhoppning :)

PGW sa...

Ledsen, boken blir inte bättre, den är trist. Men jag har förstått att man antingen älskar den eller gäspar sig igenom den, så sluta inte hoppas riktigt än.

Linda K sa...

tpgw: jag tycker nog att den tagit sig, hoppas det håller i sig! kan ju inte dissa ännu en kultbok (som jag gjorde med Allt...)

PGW sa...

Allt .. vad? Kultböcker är mariga ibland. Jag har nästan åkt på stryk för att jag inte gillar Tolkien, och tro mig jag har verkligen försökt gilla honom!

Linda K sa...

tpgw: jag har inte ens försökt med tolkien :S

PGW sa...

Va?! En bibliotekarie som inte läst Tolkien? Hur har det här gått till??

Linda K sa...

tpgw: jag vet, jag är en stor fuskare. men jag har sett filmerna?

No-one sa...

hallå! bilring?? var då om jag får fråga???

hur som helst, nu är jag tillbaka i civilisationen igen och snart är en bok på väg till dig :)

Linda K sa...

pixalexia: en mjuk en finns där :P

samma här, skickar imorrn!