fredag, november 30

Om man är som jag...

... finns det en artikel i dagens SvD om att vara som jag. Med tips om var man hittar kläder som passar såna som jag. Och så står det om de här damernas eminenta blogg också.

Självklart måste man ekipera sig rikligt. För annars avlider såna som jag i ren tristess. Men specialklänningar och märkesjeans för tusenlappar går bort. Fett. När man inte behöver plaggen längre ska man nämligen elda upp dom. Eller sälja på Blocket. Fast då får man passa sig så att inte Mulberry AB sätter stopp för business. Och tänk på att dom inte svarar i telefon eller på mail!

...oj, jag hetsade visst upp mig. Icke invigda själar kan bara bortse från det där sista. Ni andra också.

5 kommentarer:

Annie - PD sa...

Det förstår jag. Det är ju ett övergående tillstånd.
Det går att klä sig fint utan 1000-lappskläder.

Anonym sa...

hehehe - där fick dom så dom typ teg, dom där Mulberry AB ;)

Linda K sa...

annie: så kan man ha bål sen ;)

hedgehog: nötter är vad dom är!

Sunflower sa...

Va!? Ska man köpa dyra plagg för något som man har på sig under en viss period, och en del av plaggen går inte ens då att använda hela perioder??? Inte för att jag varit gravid eller planerar för den närmaste framtiden, men själv skulle jag satsa mer pengar på att ta hand om mig själv (typ SPA) än gå i märkesjeans för gravida. Tack och lov för tunikor av olika slag, de passar så snyggt alla som är gravida nu.

Linda K sa...

sunflower: nä bara det nödvändigaste får det bli :)