onsdag, november 21

Idoiter! (och stavningen ska vara sån)

Men är folk helt rubbade? Jag är arg x 2.
  1. Beställde för en evighet sen Kents nya från CD WOW. Beställ aldrig därifrån, dom är kompletta och inkompetenta idioter. Har betalt men inte fått min skiva, får kassa förklaringar och undanflykter om varför den inte levererats, har fått 13 (!) kronor som ersättning att handla för nästa gång jag beställer hos dom. Fet chans!
  2. Igår la jag in en annons på Blocket om en gammal Mulberryväska. I morse hade jag fått ett mail om att jag inte fick lägga in annonsen för att "varumärkesinnehavaren Mulberry AB" inte anser att min väska är äkta. Men vafan! Vad är Mulberry AB och hur kan dom avgöra om min väska är äkta eller inte genom att titta på en bild? Det är givetvis ett äkta Mullbär, det kan tilloch med en idiot se.

    Korkade j**la ärtor, svara på mina mail nu då.

21 kommentarer:

Anonym sa...

oahahahaha - som att du skulle lägga ut en fejkväska - tillåt mig skratta ihjäl mig :)

vilka jävla idioter. Jag kan slänga trasiga pepparkakor på dom.

Linda K sa...

hedgehog: snälla gör det!

Anonym sa...

Verkar skumt - enligt företagsfakta har de inte haft verksamhet sedan 95? Hur kan de vara varumärkesinnehavare?

Mullberry AB
Organisationsnummer: 556508-3192
Adressuppgifter
Adress: Box 292
Postnummer: 791 27
Postort: Falun
Län för säte: Stockholms län
Telefon: 023-180 70

Verksamhetsfakta
Verksamhet: Uppgift saknas
Inregistrerat: 1995-02
Ekonomi/Trend

Nettoomsättning (tkr):
Anställda (st):
Kassalikviditet (%):

9701-9712
Uppgift saknas
Uppgift saknas
Uppgift saknas

9601-9612
Uppgift saknas
Uppgift saknas
Uppgift saknas

9502-9512
Uppgift saknas
0
402

/Kristiina

Anonym sa...

Hej - vilken väska är det du vill sälja och hur mycket vill du ha för den?

Linda K sa...

kristiina: konstigt. och att dom säger sig kunna avgöra en väskas äkthet genom att titta på en bild. och att dom inte kontaktar mig? inte verkar dom svara på mail heller...

ruth: maila mig så kan jag skicka en bild och mer information (samma som i min "falska" blocketannons, tadaaah!) :)

Anonym sa...

Är det en trout du säljer dööör jag...

Linda K sa...

therese: shit inte ens mulberryfantasten jag fattade det där riktigt :D det är en mörkblå scotchgrain axelremsväska.

Anonym sa...

Hahaha! Kallas de inte "trout bag"? Messenger? Med lock på framsidan?

Linda K sa...

therese: aha, men nej jag ska inte sälja min sprillans nya! det här är en gammal en ;D

Anonym sa...

kan de själva inte avgöra om deras väskor är deras? de uppmuntrar med andra ord att man lika gärna kan köpa en kopia-för det är ingen skillnad!

Linda K sa...

mum: det är inte ens deras väskor, det är nån obskyr modeagentur! :(

Missy sa...

Fantastiskt roligt! Speciellt med tanke på hur mycket dåliga kopior som INTE stoppas...

Linda K sa...

missy: du skulle inte tro den mailkonversation jag har med blocket...

Polly sa...

Skrattar högt! Jag hejar på dig! Påromba!

Linda K sa...

polly: jag är arg som ett bi. kanske skrattar sen :S

Polly sa...

Menar de verkligen allvar? Det är ju inte ens Mulberryföretaget!

Linda K sa...

polly: ingen aning, men jag ska ta reda på det!

Peter sa...

Ska jag bränna den? Det går nog snabbare. Dessutom har du ju redan betalat...

Linda K sa...

peter: tack gulle :D har den bränd men vill ha den "på rikt" också. nu har jag avbeställt den från idioterna och får försöka nån annanstans. hepp.

Annie - PD sa...

Du kan få mitt riktiga ex. Jag tyckte den var kass... :|

Linda K sa...

annie: ha ha ha, pratar du om kent? vill du inte ha din köper jag den gärna av dig :)