lördag, oktober 26

Vi säger det tillsammans: NIVEA!

Mer NIVEA åt folket! Därför tycker jag det är trevligt att få lotta ut denna braiga "smet" till mina läsare.

NIVEA In Shower används i duschen och återfuktar precis som vanlig body lotion, men då produkterna absorberas omedelbart av huden, gör de det möjligt att klä på sig direkt. In Shower har skapats för att förenkla den dagliga morgonrutinen.

NIVEA In-shower body milk för torr hud är berikad med naturliga mineraler och mjukgör märkbart drabbade områden på huden. Den krämiga formulan med mandelolja ger intensiv och långvarig näring åt huden. 

Bra, eller hur! Utöver NIVEA In-Shower body milk ingår i vinsten en NIVEA to-go-kaffemugg, ett smakprov på NESCAFÉS 3in1-kaffe samt en nyttig chokladkaka från Nakd.

På fredag drar jag tre vinnare. Så kom igen, meddela i kommentarerna vem du är!

19 kommentarer:

Livet just nu sa...

Den där smeten skulle jag vilja vinna till min mor.
Hon drabbades av Wegeners sjukdom för tre veckor sedan (drabbar 10 på en miljon!). Från en dag till en annan förlorade hon känseln i fötterna, blev blind på båda ögonen och ligger nu på sjukhus. Hon skulle verkligen behöva lite uppmuntran.
Jag vet, det låter för bra för att vara sant. Eller, inget kan gå så illa. Men det kan det.
Hon är 79. Nyklippt idag eftersom hon kände sig ovårdad och långhårig. Jag noppade några strån på hennes haka. Fortfarande så viktigt att vara fin, trots att hon inte kan se sig själv. Handkrämen på sängbordet och snyggekoftan på sängkanten.
Så jatack, jag vill vinna.

Åsa sa...

Hej! Jag är Åsa ;) och jag vill vinna!

Monica Bengtsson sa...

Vore perfekt att använda efter vattengympan som torkar ut skinnet likt ett russin! Monica Bengtsson

Anonym sa...

Jag gillar Nivea!
/mickis

Anonym sa...

Vill gärna vinna fast jag vann sist oxå :O

Hälsar B-M

Anonym sa...

Yes, jag vill vinna braiga Nivea. En vintertorris som jag behöver Nivea! Carina B

Anonym sa...

Hej! Jens heter jag och mina psoriasiseksem skulle nog må bra av lite niveasmörj. Trevlig söndag!

Elin sa...

Och jag är Elin ;)

Maija sa...

Maija heter jag och min vintertorra hy SKRIKER efter lite Nivea, haha!

Evelinas blogg sa...

Härligt med Nivea! Evelina

Malin sa...

Tuppen ja! Vill gärna vinna. (Orkar sällan smörja.) Mel E heter jag.

Carin sa...

Carin heter jag och vill gärna vinna fin smörja för jag vinner aldrig något.

Anonym sa...

Tjipp och Hej!
Lisa K heter jag och den smeten vinner jag gärna!

Anonym sa...

Linnea heter jag och hoppas på vinst till min torra hud! :)

TheLoonyNail sa...

Hej! Malin heter jag och vill gärna "tjäna" lite tid i duschen som en ganska nybliven mamma vore det praktiskt! Älskar många av Niveas produkter så vore kul att se om detta fungerar

Kattis sa...

Oh yes, det här är något jag vill prova! Har brådis hem till min 20-mån lilla vilde om dagarna och därför har min älskade träning fått stryka på foten ett tag. Nu har jag hittat ett ok gym i källaren på jobbet och där tillbringar jag nu luncherna. För att utnyttja tiden rätt är varje sparad sekund viktig och insmörjningstiden kan ju då läggas på någon extra minut på löpbandet. Fiffigt gjort av Nivea - om det funkar dvs...

Anonym sa...

Av go gegga blir glad,
och len och skön som en solig dag!

Ninni heter jag.
Fin Alla Helgons på er!

Anonym sa...

Camilla heter jag och vill gärna vinna. Pengarna jag sparar när jag slipper köpa nytt smörj ska jag använda till julklappar åt mina 4 syskonbarn :)

Susanne sa...

Hej

Dessa skulle passa min torra hud som handen i handsken
Susanne