tisdag, oktober 22

Det var länge sen man fyllde i en lista

Jag lånar en lista av Anna!

DAGENS VILLE HA: massor av lediga dagar!
DAGENS KLÄDSEL: se dagens.
 DAGENS SMINK: det mest nödvändiga för att upprätthålla fejset - puder, rouge, mascara, kajal, skugga. DAGENS TIPS: Håll er inne om möjligt, här regnar det.
DAGENS FRISYR: håret vill sig inte riktigt för tillfället...
DAGENS HÄNDELSE: att jag såg Tomteskum på Statoil på väg till jobbet?
DAGENS LÅT: Raj raj raj.
DAGENS PLANER: diverse möten, sen hem, kanske ett träningspass till kvällen.
DAGENS SAKNAD: alltid längtig efter alla jag inte har hos mig.
DAGENS SJUKA: bara lite snuvig, men ingen fara. Trötthetssjukan dras väl alla med så här års?
DAGENS DROG: kaffe kanske?
DAGENS ROLIGASTE: återstår att se, än har det inte varit så särskilt hunkydory.
DAGENS FAVORIT: Min polotröja.
DAGENS KÖP: ja inte Tomteskum iallafall!
DAGENS HUMÖR: trött.
DAGENS ORD: Tomteskum?

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag snor den jag!

Unknown sa...

åsa: gör´t! :D