onsdag, oktober 16

Dagens II

De som brinner av iver att få höra om min dag, lyss upp!

Med förträffliga appen Waze hittade jag utan problem med bil till Skytteholm Hotell & Konferens på Ekerö. Hade god lust att hänga på H&M:s möte men tog mitt förnuft till fånga och gick snällt till mitt eget istället. Om det var rätt eller fel val får jag aldrig veta...


I diskussionerna kring en ny strategi för myndigheten instämde jag till fullo. Både min hårfärg och mina glasögon är ju helt out of date!


Istället för att göra som alla andra och stanna kvar över natten åkte jag hem (Tack Waze!) och plockade upp barnen. Är man gräsänka så är man. Belönades rikligt med frisörsalong i badrummet efter dusch. 


Ja, men ungefär så skulle jag vilja sammanfatta dagen. Morsning korsning!

2 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Låter som en riktigt bra dag,

Unknown sa...

vv: !