måndag, mars 12

Smider planer

Jag är full av våriga tankar om att
  • lämna in cykeln på service, för det verkar vara läge att börja trampa ganska snart.
  • se över klädkammaren och kartongerna på vinden, inom överskådlig framtid dags att byta ut dom tjockaste tröjorna mot lättare plagg.
  • börja träna igen den här veckan efter 100 veckors sjukeri.
  • ta gympadojor till jobbet. Jag har ett par nya loppisfyndade ekologiska fina färgglada som behöver luftas.
  • börja titta efter den väsktyp jag känner att jag skulle vilja möta vår och sommar i. 

4 kommentarer:

Lene sa...

Åh! Skal slå til på en helt ekte en? Eller holder det med Nina Jarebrink? Jeg sikler nesten :)

Linda K sa...

lene: nej äkta vara blir det inte. på tok för dyr. men nåt liknande hoppas jag :)

Vesnas vardag sa...

Tack för att du påminner mig. ;)

Linda K sa...

vv: vassego!