måndag, mars 19

Inte utan min dator *

Jag drar på en tvådagars nu igen. Del tre av fyra. Jag fick inte rockrummet förra gången och lär inte få det den här gången heller. Livet är hårt (mot dom hårda?)

* Rubriken uppskattas förhoppningsvis lite extra av oss mogna kvinnor/män. Ni förstår ungdomar, att när vi var unga (på 1900-talet!) kom det ut en bok som hette Inte utan min dotter som lästes av precis alla. Den var oerhört gripande och upprörande. Med den informationen förstår ni kanske bättre den underliggande dramatiken i mitt val av rubrik.

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Och eftersom min bok "Som någon annan bäddar" ständigt och jämt blir jämförd med "Inte utan min dotter" så borde alltså MIN bok vara den som är på allas läppar på 2010-talet. Eller hur ...?

;)

Linda K sa...

hanna: jag ska se till att få med den i en rubrik inom kort :D

Hanna Lans sa...

Nämen tackar allra ödmjukast. :)

Hoppas du sover gott i natt i den runda sängen!