fredag, mars 30

Trend?

Två personer på jobbet hade gröna byxor idag. Är det en trend?

7 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Kedjemode! Vi=svedala har kollektivt kommit överens om att färgade ben är grejen i vår. It´s ok liksom.

Linda sa...

Yes, jag inhandlade ett par i onsdags!

Garderobenmin sa...

Great! Jag har ett par tok-rosa som ligger på vänt!

hjarnfrys sa...

Vågade mig på orangefärgade från Gwyneth.

Linda K sa...

liten: gott så!

linda: minsann!

liten: coolers!

hjarnfys: stabil!

Jessica E sa...

Jag hade gärna norpat ett par oranga och gröna från Gwyneth-kollektionen men det var sjukt utplockat så de enda som fanns i strlk 38 var röda...Jag spår därmed att benen i Stockholm kommer vara oranga och gröna i vår/sommar :-D

Linda K sa...

jessica e: he he, kanske bäst att välja en annan färg då ;D