tisdag, mars 20

Ta för dig för all del

Dottern vet att uppskatta min morots- och apelsinsallad.

7 kommentarer:

Barbro F sa...

Är du säker på att det inte är en MOROTs- och apelsinsallad.... _)

Linda K sa...

barbro: damn auto-correct!

Linda K sa...

asises: tackar! jag har min vanliga storlek, 40, på mina H&M-hasbeens, sitter som en smäck. sen har jag hört att många tycker dom är smala, så jag har väl smala fötter ;) nu har jag inte conversen på mig och kan inte kolla storleken, kan återkomma om det!

Asises sa...

Åh tack! Det vore supersnällt! Jag har 37,5 i vanliga fall, så då kanske 38 är att föredra mer än 37 (eftersom halv storlek inte finns). Vad skulle du ha chansat på? Supertacksam för svar/hjälp!! :)

Linda K sa...

asises: så, i converse har jag 9(US) 7(UK) 25,5 cm. när det gäller hasbeens skulle jag själv satsa på att gå upp en halvstorlek snarare än ner. hoppas du hittar ett par passande :)

Asises sa...

Tusen tack för hjälpen/tips! Och vilken win-situation; fann en inspirerande blogg i samma veva som googlingen! Sweet! :)

Linda K sa...

asises: tackar :D