lördag, mars 24

Sthlm

Bästa staden, helt enkelt.


8 kommentarer:

Karin L sa...

Recension av MOOD tack!
Och hur var gratistoan?

Linda K sa...

karin l: ehm... jag vet inte ens vad mood är. det var själva stockholm som fångade min blick :*)

Karin L sa...

MOODgallerian öppnade igår i f d Saléngallerian. Väldigt hajpad, och eftersom du är en av de coolare tänkte jag att det var självklart dit du styrde din kosa!!!!

Malin sa...

Gratistoan är spectacular, skulle jag säga. Och har även omklädningsrum. Utan toa liksom.
Mood är ju en galleria, men inte just your ordinary. Inte så ljus-och-fräsch. Utan lite olika, med mer konst och mer tanke. Även om baktanken självklart är att sälja, som vanligt.

Vesnas vardag sa...

Håller med du. Sthlm i mitt hjärta... ;)

Linda K sa...

karin l: ja skenet bedrar! men man får tacka för coolhetstänket ;D

malin: du ÄR cool på riktigt :)

vv: :)

Malin sa...

Nåja, pressvisning, så jag fick allt förklarat. Men ganska coolt med pressvisning förstås :-P

Linda K sa...

malin: :)