fredag, mars 30

Finfredag. Och de flesta andra dagar också.

Idag frågade en kollega om jag skulle på festligheter efter jobbet. Eftersom jag var så finklädd. Nix. Den enkla förklaringen är denna:

Jag är småbarnsmamma och snudd på de enda tillfällen som bjuds att vara finklädd är på jobbet. Jag springer inte på joppejdi på fritiden, då hänger jag helst med familjen. Eftersom jag tycker det är kul med kläder tar jag varje tillfälle.

- Ja du är ju alltid fin, fick jag till svar. Smickrande :)

PS. Det är många som har klappat på min kofta idag.

5 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Väldigt fin. :)

Linda K sa...

vv: tack :)

Anna sa...

Ja varför vara ful när man kan vara fin.

Linda K sa...

anna: sen finns det ju grader av fin också ;)

Rosie sa...

Och det är en fröjd att gå in här varje dag och kolla in din dagens outfit!:)