fredag, mars 9

En annan gång då Bågarna, här kommer bågarna

Eh. Jag tänkte skriva ett inlägg om mina nya glasögonbågar. Som jag älskar. Men så kom jag på att jag ju har linser idag.

Det får vänta.

UPDATE: Eller, varför det egentligen? Det finns prima bilder på nätet.

 Jomen, bågarna alltså. Som jag hittade när maken provade bågar och blev störtförtjust i ("Det var ju JAG som behövde nya bågar!"). Från Peak Performance. Maken gillar dom inte riktigt. Barnen tycker dom är tokiga. Många frågar mig om jag har nya glasögon. Ja, svarar jag. Jaha, säger dom. Ofta inget mer. Delade meningar alltså. Men jag vet, att när jag hittar ett par som känns så rätt på en gång råder ingen tvekan. Jag känner mig fab i dom och då tror jag att blir det också.

:)

7 kommentarer:

Sara sa...

Dom är svincoola!!

A sa...

Du är ju Linda K? Då är man fab i allt!

Anna sa...

De är coola! Synd att bågar är så dyrt bara..

Garderobenmin sa...

Word. Feel good look good...å tvärt om!

Linda K sa...

hedgehog: täääck!

anna: gulle :)

anna: mmm. men förhållandevis billigt på specsavers ändå. jag hade dessutom ett rabatterbjudande :)

liten: eller hur!

Librarybeth sa...

Du har rätt. De andra har fel. Angående bågarna alltså.

Linda K sa...

librarybeth: tack :)