onsdag, september 7

Feberfritt var det här

Jag får inte feber. Kan känna mig hur hängig som helst men febern uteblir. Det ska till en freaking mjölkstockning typ, då kan jag klättra upp mot dryga 40 grader.

Nu sitter jag här med kallsvett rinnandes under collegetröjan. Och inbillar mig att jag kanske har lite temperatur ändå. Fram med tempen (den i örat, tro inget annat). 36,2.

Fint tack hej.

UPDATE: Nu kan man fråga sig varför jag prompt ska ha feber då? För det vill jag såklart inte. Men det känns lite mer legitimt. Och sen blir allt mörkt. Eller, jag vet inte...

4 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag får heller inte feber nuförtiden. Fick det förklarat av någon doktor att det blir så när man blir äldre. Hrmpf... Som om jag skulle vara ä-l-d-r-e, va?? *Snyft*

Atomflickan sa...

Jag förstår precis vad du menar! Får (eller fick baserat på senaste tidens sjukdomshistoria) inte heller feber och då är man ju som inte sjuk.

mis(s)match sa...

Får ytterst sällan feber heller. Egentligen bara bra! Krya på er!

Linda K sa...

hanna lans: man åldras och man förlorar sin feber...

atomflickan: åldern, åldern...

mis(s)match: i och för sig. tack :)