måndag, september 19

Wassup

I helgen var jag med familjen i Täby centrum. Det har tillkommit en Hollister-butik sen jag var där sist. När vi gick in för att titta (mörkt, mysigt, jättehög musik, surfarkänsla, myskläder) stod en ung kille där och typ hälsade välkommen. Han sa WASSUP? till oss. Det hörde inte jag (på grund av den höga musiken) men maken upplyste mig när vi kom ut från butiken igen. Jag svarade bara Hejhej till killen.

Om jag hört honom, vad hade jag svarat? Nothing big, just watching the game, having a Bud.

8 kommentarer:

Katarina sa...

Var det en Holliesbutik? Inte Abercrombie&Fitch?

För den är i så fall exakt likadan. Mer som en nattklubb än en klädaffär.

Peace in mind sa...

Säger som ovan, och tillägger att i de där A&F-butikerna blir man nästan generad så lite kläder de dansande expediterna har, och hur nära migränanfallet kommer. Kombon hög musik, mörker, massor av folk o parfymduschande=no good. (men så är ju jag massor av år äldre än du också)

Marie sa...

Hollister, inte Hollies. Dvs A&F:s småsyskon.

PIM: Den är precis som de over there, fast i mindre storlek

Linda K sa...

katarina: fast jag tycker det är brutalskillnad på abercrombie. samma höga musik, men mycket finare kläder :)

pim: hö hö...

marie: ha ha, ja just. fast jag gillar A&F, tycker det är massa skillnad!

Katarina sa...

Jag har gillat Abercrombie&Fitch på webben. Men i butiken kunde jag helt enkelt inte se hur kläderna såg ut i den konstiga ljussättningen, pulsen skenade av musiken. Så jag gav upp alla idéer om att titta på kläder och var bara glad att jag hittade utgången. :-)

Jag kände mig faktiskt äckligt gammal när jag varit i den där butiken, som inte kunde uppskatta den utan bara ville ut.

Linda K sa...

katarina: ;)

Anna sa...

ha ha ha, vi diskuterade den där butiken häromdagen!
galet!
har ännu inte vågat mig in där, och min väninna säger att det var så mörkt att hon ändå inte såg hur kläderna såg ut..
sen förresten: tänker att det bara är 20-nånting-mänskor som jobbar där; hur blir det för dom när dom kommer till ett litet mer krävande jobb än det att säga Whassup och leka MTV??

#mycketgammaltant

Linda K sa...

anna: dom växer nog upp ;)