fredag, september 23

Det nya svarta?

Enda sen jag träffade Camilla (hon är så fin och genomtrevlig att jag dör lite varje gång vi ses) har jag varit sugen på något svart, långt och lite genomskinligt. Som hon hade på sig på senaste bloggträffen. Jag vet att det fanns något sådant på H&M i somras (alltså, är det ok att skriva i somras nu när jag menar den sommar som just varit? Eller bör jag fortfarande skriva i sommar? Osäkert där.) men jag missade det.

Nu blickar jag på den här från Cheap Monday. Svart, lång och lite genomskinlig. Ja på det?

8 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Riktigt snygg denna där!

Garderobenmin sa...

Ja! Snygg till bara ben, men även till både vida och cigarettsmala brallor.

Evelinas blogg sa...

Annars har Elle-bloppisen en tjusig! Kanske lite fööör genomskinlig dock?


http://bloppis.elle.se/skjortklanning-fran-ahlens/

Kära Syster sa...

JAAA! Oj, jag gick verkligen igång, märker jag... /Anna

Linda K sa...

vv: !

liten jammi!

evelina: ja, fin den också!

anna: ha ha :D

Mikaela de Ville sa...

Jajaja!
Ursnygg!
Och kan bara hålla med dig om finaste Camilla! :o)

Camilla sa...

Men Linda! Nu blir jag rörd till tårar. :)
Ett självklart JA på skjortan, supersnygg!

Linda K sa...

mikaela: word! word! word!

camilla: hurra! kommer du till kista nån gång då? :D