måndag, september 26

Goddamitt Olof

Jag prenumererar på Veckans peptalk med Olof Röhlander. Som ofta har klok- och tänkvärdheter att förmedla. Det tar bara ett par minuter att läsa peppen (!) och sen är jag just det. Peppad. Men. Idag dök det plötsligt upp en bild på Olof tillsammans med vecko-peppen. Jag har, av okänd anledning, tänkt att Olof är en lite äldre herre. Erfaren. Med kavaj och chinos. Ibland polotröja. Kanske inte så mycket hår.

Fel. Olof är en hunk. Jag såg bilden och sen kunde jag inte alls koncentrera mig på vad Olof ville förmedla om att inte välja redan upptrampade stigar. Olof för f*n, du har ju massor av hår. Skäggstubb. Sjukt vita tänder. Tenniströja med uppknäppta knappar, ehm...

Okej, jag försöker igen. *håller för bilden på Olof på skrämen* Min fråga till dig är om du själv valt väg i livet, om du tagit dina egna beslut, eller om du egentligen hamnat ...

4 kommentarer:

Birgitta sa...

fick genast googla:)))

Cecilia sa...

Tack för tipset, jag har missat honom helt. Har signat upp mig för lite pepp, kan behövas på måndagar ;)

Jessica E sa...

Jag får pepp från honom också :-) och har lyssnat på honom på en föreläsning samt har pratat med honom (dagens Lassie) :-D Han är så himla trevlig och snygg även i verkligheten.

Linda K sa...

birgitta: ;)

cecilia: mycket nöje och pepp!

jessica e: vajert!

skåneanna: ja kära nån ;)