måndag, september 5

Delikat inlägg

Det här inlägget vågar jag nästan inte skriva. För jag sitter inte ensam. Har en granne i sätet bredvid. Som får mig att inse att det är hög tid att skaffa ett sånt där du-ser-inte-vad-det-står-på-min-skärm-filter. För det märks när folk kikar. Jag gör det själv, man kan liksom inte låta bli när någon knattrar på en dator.

Jag ser honom inte helt och hållet, grannen. Det vore ju otrevligt att stirra. Men från sidan liknar han Ethan Hawke, tycker jag. Fast, han kanske har filter?

UPDATE: F*n nu kan jag inte äta min banan heller. Det skulle kännas i det närmaste ouppfostrat.

UPDATE II: Det skulle också kunna vara han snygg-Johan som bloggar. Det är lika illa det. Ingen banan för mig på detta tåg. 

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Om jag så satt bredvid kungen på tåget skulle jag inte känna igen honom. Jag menar måndag morgon, före åtta???

Och snygg-Johan som bloggar? Vem är det? (jag vet, jag är typ tio år äldre än du...)Är det ngn av Kissies eller Paows mates? Puss.

Åsa sa...

Äka tåg med en Ethan Hawke-kopia låter som ett bra sätt att dra igång arbetsveckan på! ;)
Jag vet inte heller vem Snygg-Johan är... tell me!

Linda K sa...

pim: iuu kungen hade jag orägna suttit bredvid. den där journalist-johanen på cafe ;I

åsa: asså, han hurtig :*)