tisdag, september 6

BU!dget


11 kommentarer:

Kära Syster sa...

Snyggt! Och så moget...
/Anna

Linda sa...

BU!skul(l) det där!

Livet just nu sa...

Var hittar man scarfen? :-)

Sara sa...

Du tycker inte budget är så jättekul va?

Linda K sa...

kära syster: budgetar gör sånt med en...

linda: oii oii!

livet just nu: jag hittade min på ebay :)

hedgehog: är jag SÅ tydlig?

Ulrika sa...

hahahaha! :) it's a hard job...

Jessica i Malmö sa...

Haha....älskar din humor! Håller fullständigt med. Budget är sk-ttrist! Är så glad att jag (inte en dag försent) omskolade mig från ekonom till personalvetare :)

Librarybeth sa...

Hu så hemskt, lite zombievarning där.....

Vesnas vardag sa...

Riktigt snygg scarf. :)

Atomflickan sa...

Kan bara hålla med! Fast de månatliga ekonomiuppföljningarna är nästan ännu roligare...

Linda K sa...

ulrika: satan i gatan...

jessica: ett klokt val!

librarybeth: japp, jag förvandlas så smått till en sån...

vv: ja, alltid en tröst :)

atomflickan: spänning! ;)