onsdag, juli 13

Antalet läppen i min väska

Överdrivet? Tja, allting är relativt.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Och inte en enda Försvarets? Piskar både Arden och ACO med lätthet ju!

Åsa sa...

Du är inte ensam om den mängden och några till med ibland :)
Det är ju livsnödvändigt!!

Linda K sa...

anonym: jag hade en rosa försvarets nån gång, helt ok men inte överlägsen övriga enligt mig :)

åsa: annars dör man torrhetsdöden...

LindaKFan4Ever sa...

Ja du vinner ju inte mig! Jag har 15 stycken permanent boende på jobbet jag! :)

Linda K sa...

lindakfan4ever där ligger jag i lä. använder du alla?

LindaKFan4Ever sa...

Ja oftast lyckas jag och utan alla dem känner jag mig så naken, exposed och rädd så att det inte går ;-)

Linda K sa...

lindakfan4ever: och det vill man ju inte!

Vesnas vardag sa...

Jag har mina 5 jag med. :)

Linda K sa...

vv: :)

Åsa sa...

Men kvinna, det där är ju ingenting!
Häromsistens när jag var till Skagen med vänner räknade jag, till vännernas förtjusning, till 12 stycken i min väska!