måndag, juli 25

En dag i Norrtälje

Så, här finns ett inlägg fritt för alla som önskar att kopiera. För dare-devils finns plats att stoppa in egna ord. Väl bekomme!

Idag efter att ha ätit frukost/________ och lyssnat på regnet packade vi in oss i bilen/________ och racade ner till färjan/_________. Som vi missade. Fick vänta på nästa. När vi till slut kom fram till Norrtälje/_____________ var vi hungriga och gick dit vi alltid går: Landkrabban/___________ . Jag valde sallad med chevre, pesto och rödbetor/___________ . Barnen fick såklart pannkaka/_________. Mätta och belåtna ägnade vi oss åt lite shopping/_____________. Vår taktik, vilken jag kan rekommendera, är att börja med leksaksaffären/____________. Sen kan man utöva utpressning för att själv få kika i en och annan butik som faller en själv i smaken. Strosade/___________ en stund och när vi var nöjda återvände vi till bilen/_________ och körde till Flygfyren/_________ för mathandling/_____________. Jag passade på att besöka Gants outlet/___________ och hittade där en tröja/_________ för fin för att lämna kvar/___________. Hem med färjan/__________ igen, bättre flyt den här gången. Jag tog en springtur/___________ innan middagen/__________. Som bestod i lax/__________. Maken bokade en vinterminisemesterresa/__________, svärandes efter som uppkopplingen/___________ hela tiden bröts. Nu ser det iallafall ut att bli julmarknad i Wien/___________! Vi har haft fästingkoll/____________ och softar nu. När som helst ska de unga tu i säng/____________. God kväll/____________!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Fasiken. Vilket bra inlägg. Och jag som redan kopierat någon annans. Eller om jag skrev ett själv. Jag minns inte så noga...

Linda sa...

Oooh...man tackar! det blir ju så trögt att blogga ibland;)

Linda K sa...

mis(s)match: ;)

katarina: du kan ju alltid återkomma om du får idétorka :)

skåneanna: om jag får långtråkigt nån gång ;D

linda: vassego :D